Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne mahepõllumajanduse kohta ELis
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 18:09:45 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Keit Pentus-Rosimannuse juhtimisel koostatud eriaruanne 19/2024: 
„Mahepõllumajandus ELis – lüngad ja ebakõlad takistavad poliitika edukat 
elluviimist“.

Aruande kohaselt on ELi mahepõllumajandusele antava toetuse tõhususes 
põhjust kahelda. Praeguses strateegias on märkimisväärseid puudusi ning 
mahesektoril ei ole strateegiat ega eesmärke, mis ulatuksid 2030. aastast 
kaugemale. Ehkki toetus, mida EL igal aastal miljardite eurode väärtuses 
eraldab, on suurendanud mahepõllumajanduslikult haritava maa pindala, 
pööratakse sektori nõudmistele ja vajadustele liiga vähe tähelepanu. 
Seetõttu on mahepõllumajanduslik toodang jäänud nišituruks ning audiitorid 
hoiatavad, et EL ei saavuta tõenäoliselt sektorile seatud eesmärke.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-19>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .